2015. június 11., csütörtök

Így szoktattam rá magamat a vízivásra, pedig fáztam tőle. A kozmetikusom tanácsa bevált


Kedves Ági, nekem is sikerült egy idő után rászoktatnom magamat a két liter víz megivására naponta. Reggelente mindig is két nagy bögrényi víz megivásával kezdtem, mert olvastam és hallottam, hogy ez egészséges, de fáztam utána, és a sok mosdóba futkosás is zavart, sőt idegesített.



Aztán jött az ötlet, hogy tornázzak kicsit reggelente (max. tíz perc), és láss csodát: nem fáztam már a víztől. Azután egy kedves kozmetikus hölgy, aki a meglehetősen száraz bőrömet látva próbált rábeszélni a több víz ivására, azt mondta, hogy igaz, hogy eleinte zavaró a gyakori futkosás a toalettre, de ha kitartó az ember, akkor a szervezet hozzászokik a megnövekedett vízmennyiséghez, és „megtartja” a vizet.

És ez nálam be is következett. Már nem kell annyira sűrűn a mosdóba járkálnom, pedig egyre több vizet iszom, és nagyon jót tesz, például már a lábamon sem olyan száraz a bőr, a szám pedig sosem cserepes. És ha érzem, hogy front vagy stressz miatt mindjárt megfájdul a fejem, akkor is használ a tiszta víz: két nagy bögre víz szép lassan elfogyasztva, és múlik a fejben érződő szorítás.

Szóval kitartás: örömmel meg fogja tartani a vizet a szervezet!

1 megjegyzés:

  1. Gyerekkorom óta rengeteg folyadékot iszom, és együtt élek vele, az ember alkalmazkodik a szükség diktálta követelményekhez. :O) Ez mind a szervezet tűrőképességére, mind a kialakult szokásokra igaz! Most már csak arra kell törekednem, hogy a bevitt folyadék mind tiszta víz legyen!

    VálaszTörlés